چاپ کردن این صفحه

حضور هنرمندان ای‌سی‌ام در ایران

آنیا لخنر و فرانسوا کوتوریه در تهران روی صحنه می‌روند

«آنیا لخنر» - نوازنده ویولنسل- و «فرانس کوتوریه» - وسس کوارتت تارکوفسکی و نوازنده پیانو- 26 و 27 آذرماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهند رفت.

 این دو هنرمند، در این کنسرت قطعاتی از دوره نئو رمانتیک تا مدرن را به اجرا در می‌آورند و علاوه بر آن، تعدادی از آثار گورجیف اجرا می‌شود. این اجرا به همت موسسه «هرمس» با مدیریت «رامین صدیقی» برگزار می‌شود.
 
«آنیا لخنر»، پیش از این نیز در ایران به اجرای برنامه پرداخته بود و علاوه بر اجرای قطعاتی از آهنگسازان کلاسیک اروپایی، قطعه «باغ شماره 3» از هوشیار خیام را نواخته بود. تعدادی از آثارِ این نوازنده شهیر،  توسط شرکت «ای سی ام» منتشر شده و حالا قرار است آثار هنرمندانی از جمله تونو کوورویتس، والنتین سیلوسترف، گئورگی آرنودف، توبیاس هومه و کارل فریدریش آبل را به اجرا درآورد.
 
«فرانسوا کوتوریه» -آهنگساز فرانسوی- نیز پیش از این سابقه همکاری با بسیاری از هنرمندان از جمله «انور براهم» -آهنگساز و عودنواز تونسی- را دارد. او آلبوم‌های «نوستالژیا- نغمه‌هایی برای تارکوفسکی (۲۰۰۶- با همکاری لخنر، متینیه، لارش)» و «یک روز سپید (۲۰۰۹، تکنوازی پیانو)» را توسط شرکت «ای‌سی‌ام» منتشر کرده است. این هنرمند کوارتت تارکوفسکی را بنیان نهاده و آلبومی به همین نام نیز منتشر کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۴ آلبوم Moderato cantabile توسط این این دو هنرمند ضبط و توسط شرکت ای.سی.ام روانه بازار شد. در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی این آلبوم را مشاهده نمایید.

 

 

مطالب مرتبط