از میان عناوین

×

خطا

Passed variable is not an array or object, using empty array instead

نخستین جایزه بین‌المللی موسيقى توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود:

جایزه بین‌المللی پیانوی «باربد» در شیراز

  • چهارشنبه, 27 مرداد 1395 ساعت 10:17
  • منتشرشده در اخبار
  • بازدید 4954 دفعه

نخستین دوره جایزه بین‌المللی پیانوی «باربد»، ٢٢ تا ٢۴ دی‌ماه سال جاری توسط انجمن شیراز فیلارمونیا، با حمایت گالری و کارخانه پیانوی باربد و همکاری مؤسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب و کنسرواتوار شهر پاریس (Conservatoire de la Ville de Paris)  در شیراز برگزار می‌شود.

 

به گزارش «موسیقی ما»، جایزه بین‌المللی پیانوی «باربد» به صورت مسابقه در دو گروه سنی «الف» و «ب» ویژه 11 تا 18 سال و 18 تا 35 سال برای نخستین‌بار در ایران، به همت بخش خصوصی و با مديريت هنرى ليلا رمضان، پیانیست ایرانی ساکن سوئیس و آرش اسماعيلى، مدیر هنری انجمن شیراز فیلارمونیا برگزار خواهد شد.

آرش اسماعیلی هدف از این رقابت را علاوه بر انگیزه‌بخشی، ایجاد فضای رقابت و ارائه توانایی‌های پیانیست‌های جوان و نوجوان عنوان کرد و گفت: «هدف ما فراهم کردن فرصتی برای ارتقاء سطح آموزش و تحصیل پیانیست‌های مستعد کشور‏مان در مؤسسات و کنسرواتوارهای درجه یک جهان است.»

مدير هنرى انجمن شيراز فيلارمونيا از حضور یکی از پیانیست‌های برجسته فرانسوی در این دوره خبر داد و گفت: «در نخستین دوره جایزه پیانوی «باربد»، از حضور پیانیست برجسته فرانسوی، کریستوف بوکوجیان، به عنوان دبیر شورای بازبینی و مدرس مسترکلاس‌های ایران و فرانسه بهره می‌برد و در جوایز اولین دوره آن علاوه بر ضبط و انتشار رسمی فیلمِ اجرای نهایی برندگان و دو جلسه مستركلاس در شيراز، ١۰ روز مسترکلاس با کریستوف بوکوجیان در فرانسه برای ٢ نفر نیز تدارک دیده شده است.»

فراخوان این جایزه روی سایت مسابقه به آدرس www.barbadpianoprize.com منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس فوق نسبت به ارسال مدارک تا مهلت 25 آبان اقدام کنند.

دیدگاه‌ها

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. پیش از ارسال دیدگاه و یا پرسش، پیشنهاد می‌کنیم نظرات قبلی را مشاهده فرمایید و تا حد امکان از طرح سوالات تکراری خودداری فرمایید. کد HTML مجاز نیست.

فرم ورود

عضویت در خبرنامه