از میان عناوین

×

خطا

Passed variable is not an array or object, using empty array instead

22 و 23 تیرماه

مستر کلاس پیانو هانس اودو کرویلز برگزار می‌شود

  • سه شنبه, 02 خرداد 1396 ساعت 09:12
  • منتشرشده در اخبار
  • بازدید 3555 دفعه

کارگاه نوازندگی پیانو پروفسور «هانس اودو کرویلز» ۲۲ و ۲۳ تیرماه توسط موسسه نوای چنگ فرزانه برگزار خواهد شد.


شرکت در این کارگاه به دو صورت فعال و غیرفعال امکان‌پذیر است. امکان حضور شرکت‌کنندگان به صورت فعال پس از بررسی رپرتوار و فیلم ارسالی مشخص می‌شود. همچنین ساعت ۶ روز ۲۲ تیرماه پروفسور اودو برای هنرجویان این دوره کنسرتی برگزار خواهند کرد.

 پروفسور هانس اودو کرویلز، موزیسین آلمانی، تحصیلات خود را در رشته موسیقی در زمینه نوازندگی و نیز آهنگسازی در آکادمی  NWD دتمولد نزد اساتیدی چون دریسلر و کلیبه فراگرفت و نوازندگی پیانو را نزد وبر در وین ادامه داد و در ادامه تحصیلات خود در دانشگاه وین نزد دکتر والتر پس، دوره موزیکولوژی را به پایان رسانید. او تا سال ۲۰۱۵ به‌عنوان پروفسور کنسرواتوار فلدکیرش در رشته تخصصی نوازندگی پیانو مشغول به کار بوده و بسیاری از شاگردانی که تحت تعلیم ایشان بودند، موفق به کسب رتبه‌های برتر در مسابقات معتبر شده‌اند.  

او موفقیت‌های بسیاری در زمینه های مختلف موسیقی کسب و به عنوان سولیست، نوازنده آنسامبل، نوازنده ارکسترهای مجلسی و آکومپانیست رپرتوارهای آوازی، مهارت خود را به‌عنوان سولیست و همچنین هم‌نوازی به نمایش گذاشته است. او آثار آهنگسازان بزرگی مثل بتهوون، موتسارت، گریگ، شومان و… را در کشورهای اروپایی به روی صحنه برده و نیز مقالات بسیاری در زمینه موسیقی ارائه کرده است. او با کمپانی‌های معروفی همکاری داشته و با شرکت ORF در استان فورارل‌برگ ضبط‌های استودیویی بسیاری انجام داده است.

 مهارت او در آنالیز و اجرای قطعات موتسارت و سمینارهایی است که در این زمینه در سراسر دنیا برگزار کرده است. او همچنین به بررسی و آنالیز آثار شوبرت و به طور اختصاصی رایشه نیز پرداخته است.

موسسه نوای چنگ فرزانه، نماینده رسمی موسسه هنری پل هنر اتریش در ایران است. از اهداف این موسسه مرتبط ساختن هنرمندان سراسر دنیا است. موسسه نوای چنگ فرزانه در ایران سعی بر معرفی استانداردهای بین‌المللی و ارائه راهکار برای رسیدن به این استانداردها را دارد. در روز آخرِ این کارگاه به مدت دو ساعت جلسه پرسش و پاسخ برنامه‌ریزی شده است.

 

 منبع : موسیقی ما

دیدگاه‌ها

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. پیش از ارسال دیدگاه و یا پرسش، پیشنهاد می‌کنیم نظرات قبلی را مشاهده فرمایید و تا حد امکان از طرح سوالات تکراری خودداری فرمایید. کد HTML مجاز نیست.

فرم ورود

عضویت در خبرنامه