از میان عناوین

×

خطا

Passed variable is not an array or object, using empty array instead

به همت انجمن اسیمس و موسسه شهرآفتاب

اولین دورهٔ مسابقهٔ آهنگسازی سیمف در شیراز برگزار می‌شود

  • جمعه, 09 تیر 1396 ساعت 23:05
  • منتشرشده در اخبار
  • بازدید 3202 دفعه

اولین دوره مسابقه آهنگسازی سیمف به همت انجمن اسیمس و موسسه فرهنگى هنرى شهر آفتاب با همکارى آنسامبل الترنانس (Alternance) و کا ان ام-برلین (KNM-Berlin) امسال در شهر شیراز برگزار می‌شود.



مطابق فراخوان رسمی این مسابقه آهنگسازی که بر روی وب سایت اسیمس به آدرس http://www.a-c-i-m-c.org قرار گرفته است، کلیه آهنگسازان مقیم ایران، بدون در نظر گرفتن شرایط سنى، حق شرکت در این مسابقه را دارند و اعضای هیئت داوران جایزه آهنگسازی سیمف را ژان لوک هروه، نماینده‌ کا ان ام-برلین، نمایند‌ه‌ الترنانس، على گرجى، سارا اباذری، مهدی کازرونی، علیرضا فرهنگ، مهدی خیامی، آروین صداقت کیش و ارسلان عابدیان تشکیل می‌دهند. مسابقه آهنگسازی سیمف در سه مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله اول آهنگسازان واجد شرایط جهت پذیره‌نویسی و شرکت در مسابقه، حداکثر می‌بایست تا ۲۷ تیر ۱۳۹۶ از طریق فرم آنلاین قرارگرفته بر روی وب سایت مسابقه ثبت نام کرده و ۳ پارتیتور خود را همراه سایر مدارک خواسته شده در فرم فراخوان ارسال ‌نمایند.

درمرحله دوم هیئت داوران پس از دریافت و بررسى تمامى مدارک، حداکثر تا ۷ مرداد ۱۳۹۶، از طریق وب سایت اسمیس از ١۲ آهنگساز جهت ساخت اثری جدید برای یکی از سازبندی‌های دلخواه دعوت خواهد کرد و در مرحله سوم یا فینال مسابقه که در تاریخ‌های ۱، ٢، ٣ و ۵ آذر ۱۳۹۶در تالار شهر آفتاب شهر شیراز برگزار خواهد شد نوازندگان آنسامبل الترنانس و کا ان ام-برلین آثار منتخب را طبق جدول زمان‌بندى به همراه قطعاتى از رپرتوار موسیقى معاصر اجرا خواهند کرد.

مطابق اعلام دبیرخانه جایزه آهنگسازی سیمف، در صورت وجود هرگونه سوألی تماس از طریق پست الکترونیکى این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا با شماره تلفن ٧١٣۶۴٧۴٧٠٠-٩٨+ امکان‌پذیر است.

 منبع :‌ موسیقی ما

دیدگاه‌ها

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. پیش از ارسال دیدگاه و یا پرسش، پیشنهاد می‌کنیم نظرات قبلی را مشاهده فرمایید و تا حد امکان از طرح سوالات تکراری خودداری فرمایید. کد HTML مجاز نیست.

فرم ورود

عضویت در خبرنامه