از میان عناوین

×

خطا

Passed variable is not an array or object, using empty array instead

هم‌زمان با رونمایی از پروژه پیانوهای سری "دیس کلاوی‌یر"

«پیام سوری» آرتیست کمپانی یاماها شد

  • دوشنبه, 08 آبان 1396 ساعت 08:06
  • منتشرشده در اخبار
  • بازدید 3960 دفعه
پیام سوری پیام سوری

پیام سوری نوازنده‌ پیانو، آرتیست پیانوهای سری "دیس کلاوی‌یر" کمپانی یاماها شد.

این اتفاق که برای نخستین بار در عرصه‌ پیانونوازی ایران رخ داده است، هم‌زمان با رونمایی از پروژه پیانوهای سری "دیس کلاوی‌یر" است. در این پروژه که سوری 11 قطعه از موسیقی فولکلوریک و ملی ایران را در آن تنظیم و اجرا کرده، پیانوهایی تولیدشده است که توسط یک نرم‌افزار قطعات از قبل نواخته شده را به همان شکل اصلی و بدون حضور نوازنده اجرا می‌کند.

این پیانوها که کاربردی لاکچری دارند، این امکان را فراهم می‌کنند که قطعات مشهور و محبوب آهنگسازان و نوازندگان نامدار، با همان ویژگی‌ها و بدون کوچک‌ترین تغییری، به شکل کاملاً زنده و آکوستیک در حضور مخاطبان به اجرا درآید. با این تفاوت که در این اجراها فرد نوازنده غایب است.

پیام سوری تاکنون به‌عنوان نوازنده و صدابردار بسیاری از خوانندگان ازجمله حسام‌الدین سراج، سالار عقیلی، سینا سرلک، حسین‌علی شاپور و پرواز همای فعالیت کرده است. در میان آثاری که سوری در پروژه‌ پیانوهای "دیس کلاوی یر" به اجرای آن‌ها پرداخته است، قطعاتی همچون دو سه شبه چشمام به دره، ساری گلین، ژیلا، سوغاتی و ... از دهه‌ چهل تا پایان دهه‌ هشتاد شنیده می‌شود.

 

منبع :‌ موسیقی ما

دیدگاه‌ها

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. پیش از ارسال دیدگاه و یا پرسش، پیشنهاد می‌کنیم نظرات قبلی را مشاهده فرمایید و تا حد امکان از طرح سوالات تکراری خودداری فرمایید. کد HTML مجاز نیست.

فرم ورود

عضویت در خبرنامه